Lugn weekend, surprise surprise?

Fan va jag saknar stockholm om helgerna, finns typ inget att göra här. Till råga på detta så känner jag inte många människor heller för den delen :( får spara på Nöjena till knut på onsdag. Idag ska jag köra ett pass afro och efter det tänkte jag ta och se någon film är as dålig på att göra det så det är väll lika bra att passa på när man inte har annat för sig. Imorgon blir det städdag och kanske tvättstuga...och såklart Sherlock!
Nu ska jag iväg och köpa lite svull till ikväll iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du får väl komma hem till mig och joina sällskapet och dricka ;) Men jag håller med dig, det finns inte mycket att göra här nere. Jag har på senare tid tyckt att Malmö har krympt på sistone. Sedan så har jag också rört mig mycket i stockholmstrakterna med pendeln och tunnelbana. En av mina kompisar bor däruppe, så man har av många skäl att flytta upp dit, såvida man inte flyttar utomlands.



Hur trivs du i LA?

2011-02-13 @ 21:43:43
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0