Let's Zumba!

Nu har terminen börjat på riktigt, har fått min första hemtenta. Känns lite panikartat runt den då jag inte hunnit läsa ut kurslitteraturen och inte till hundra procent förstår exakt vad det är vi ska skriva. Hoppas att kunna börja ändå lite smått imorgon kväll, men tills dess är den en jäkla massa läsning som gäller. Har börjat hugga i med träningen rätt rejält, körde två danspass idag så kanske kommer i form till Manowarspelningen. Kände mig som en seg degklump som inte kunde göra någonting innan jag började träna iår men nu jäklar kunde jag hålla igång, viktigast är förstås att man dricker och käkar lite protein mellan passen så orkar man och får heta muskler på köpet. Är inte ute efter att bli biff, utan mer för att få bra hållning och att få muskler i rygg,mage och armar..

Angående hur jag känner mig är jag just nu för upptagen med att försöka förstå mig på vad kurslitteraturen handlar om än att tänka på något annat.. det är otroligt hur jag kan pusha undan andra tankar. Men vi får se hur det blir mot alla hjärtansdag .. brukar vara en nedåtsvacka ungefär då. Men men...tillbaka till studierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0