Hurt

Tjoho!
Sitter just nu med tentan och visst jag kompleterar med några meningar då och då men har inte uppnåt det sidantal jag satt för idag. Klockan är iofs bara 14.00 så behöver inte direkt stressa ihjäl mig, uppgift två har kommit upp i en sida + lite mer medan uppgift ett är nästan en sida. Vet dock vad jag måste kompletera med men tror knappast att det blir en VG uppsats. Vi har haft för lite tid att få in den är sortens information i skallen. Anders Andrén är verkligen en klurig författare, det är som att han skriver i gåtor och får allt och verka krångligare än vad det är. Undrar nästan om jag är korkad som behöver läsa boken 5-6 gånger eller bara behöver en paus från pluggande generellt.. Pluggade nästan varje dag när jag var uppe i Stockholm sist...huh..

Angående nästa termin efter sommaren så funderar jag på att kompletera med Italienska, engelska skulle vara nice också men då blir det säkert på en för låg nivå för mig. Men tänkte mest om jag skulle få kunna komma iväg till England någon gång... Historia och religions studier skulle också vara nice att kompletera min arkeologi utbildning med men åandra sidan kan det vara bra att ha ett till "ben" att stå på...om jag aldrig skulle bli arkeolog.
Blir en svårt, tur att jag har till iaf april att bestämma mig..

Vad gäller musik som jag väldigt sällan pratar om här, skäms på mig.. Så lyssnar jag mycket på Johnny Cash.

 http://www.youtube.com/embed/o22eIJDtKho


Och Anthropia faktiskt.. instrumentaliskt låter det ju awesüme även som sångaren skulle kunna ta i bra mycket mer.

http://www.youtube.com/embed/du52MLfw8TU



Kommentarer
Postat av: Henrik

Hemtentor kan låta lite tråkigt, men det beror på vad det handlar om. Är det nåt spännande så brukar det oftast gå på räls, annars är det lite segt. Forskning i vissa kurser som man inte är så förtjust i är inte det roligaste laget.

2011-02-09 @ 19:31:43
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0